פרויקטים

מדרגות צד לאיסוזו טרופר

 
 
 
 
 

פגוש צינורות קדמי – צ'רוקי

ייצור פגוש צינורות קדמי ל-JEEP  צ'רוקי לפי הזמנת הלקוח.

ניתן להזמין כל תצור של פגוש קדמי או אחורי, עם או בלי מתכן לגלגל ספייר, הבנוי מצינורות. 

הזמנת הלקוח הייתה פגוש צינורות קדמי, ללא מנשא לכננת.

ייצור הפגוש מצינור סקדיול 2 צול, עם אזני חילוץ.

12
12
press to zoom
11
11
press to zoom
10
10
press to zoom
9
9
press to zoom
110
110
press to zoom
20151129_135117
20151129_135117
press to zoom
50
50
press to zoom
70
70
press to zoom

מדרגות צד לאיסוזו רודיאו

ייצור מדרגות צד + מגן סף לכל סוגי הרכבים, לפי דרישת הלקוח.

דרישת הלקוח במקרה הנ"ל הייתה, לייצר מיגון סף יותר מאשר מדרגה, לכן המיקום נבחר להיות מתחת לסף הדלת,

כאשר יש גם מקום לעמידה על המדרגה במידת הצורך.

ייצור המדרגה הינו מצינור סקדיול 2 צול, המחובר לשלדה באמצעות ברגים, ללא ריתוך.

9
9
press to zoom
8
8
press to zoom
7
7
press to zoom
1
1
press to zoom

פירוק, הרכבה ושיפוץ ראש מנוע לשברולט אפיקה 2004

כאשר הרכב מתחמם, גם כאשר יש נוזל קירור ברדיאטור/מיכל עיבוי, יש לבדוק כמה דברים:

  • האם הרדיאטור סתום ולא מעביר את כמות המים הנדרשת או שלא מעביר כלל.

  • האם התרמוסטט נפתח, או שמא הוא תפוס, סגור ולא מעביר מים קרים למנוע.

  • האם נכנסים גזי פליטה לתוך מערכת הקירור.

 

במקרה זה, נבדקו שתי האופציות הראשונות ונשללו. האפשרות שנותרה, היא פריצה באטם ראש מנוע.

לאחר בדיקה באמצעות מבחנה וחומר לאיתור CO2 במים, התברר כי האטם נפרץ.

 

הפעולות שבוצעו:

  • פורק ראש המנוע

  • ראש המנוע נשלח  לבדיקה בלחץ (במידה והראש תקין: יש לבצע שטח, שלייף שסתומים, החלפת גומיות שסתומים)

  • במקרה זה, ראש המנוע נסדק ולכן הוחלף בראש מנוע אחר, שעבר את אותו התהליך בדיוק.

  • הוזמן סט אטמים לראש מנוע (כולל: אטם ראש, אטמים לסעפות, פלטה + יניקה, גומיות שסתומים...)

  • הורכב ראש המנוע

  • נערכה בדיקה כללית ובדיקה חוזרת לחוסר הימצאות גז CO2 במערכת הקירור.

1
1
press to zoom
9
9
press to zoom
3
3
press to zoom
5
5
press to zoom

הגבהה לניסאן פתפיינדר

IMG_5029
IMG_5029
press to zoom
IMG_5031
IMG_5031
press to zoom
IMG_5030
IMG_5030
press to zoom
IMG_5028
IMG_5028
press to zoom